۰
در مناظره چهارم رخ داد:

حمله کرسنتی پورمحمدی به جلیلی

میز نفت - مصطفی پورمحمدی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جریان مناظره چهارم انتخاباتی، به موضوع پرونده کرسنت پردخت و سعید جلیلی را مخاطب خود قرار داد.
مصطفی پور محمدی | میز نفت
مصطفی پور محمدی | میز نفت
به گزارش میز نفت، مصطفی پورمحمدی در چهارمین مناظره انتخاباتی در شبکه یک سیما گفت: متاسفانه عده‌ای نقش مردم را باور ندارند و تلاش هم نمی‌کنند که مردم خوش بین شوند و حضور یابند. چرا جریان تحزب در کشور وجود ندارد که فعالیت های سیاسی در کشور شناسنامه دار شود؟ برخی افراد دوستان تحزب و رفتار سیاسی سازمان یافته را قبول ندارند.

 وی ادامه داد: من هیچ نقشی در کرسنت و sfo نداشتم و در دفتر رهبری بودم آن موقع. سال ۸۷ هم رفته بودم سازمان بازرسی. قرار بود گاز بفروشیم و پول بگیریم و امنیت منطقه‌ای را با مشارکت دو کشور تضمین کنیم. چرا جلویش را گرفتیم تا امروز؟ ۲۲ سال است! یا آقای زنگنه مجرم است که آقایان متهمش کردند (آقای جلیلی و  ..) یا دوستانی که جلوی قراردادش را گرفتند.



پورمحمدی گفت: این قرارداد میلیاردها دلار خسارت  وارد کرد؛ ۱۸ میلیارد دلار تقاضا کردند و چند میلیارد دلار تصویب شد. سه سال است که آقای زنگنه میخواهد با آقای جلیلی مناظره کند؛ چرا مناظره قبول نمی شود؟ باید تکلیف مشخص شود.
 
سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 38329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *