۴
۲
پایان رئیسی به آغاز قالیباف منجر شد؟

حمله به سبد رای قالیباف با ضیغمی!

میز نفت – علیرضا ضیغمی از مدیران بازنشسته صنعت نفت که ریاست کمیته نفت مرحوم رئیسی را برعهده داشت، در یک چرخش بزرگ به سمت محمد باقر قالیباف تغییر مسیر داده است!
علیرضا ضیغمی | میز نفت
علیرضا ضیغمی | میز نفت
به گزارش میز نفت، ضیغمی که بیش از آنکه یک مدیر نفتی باشد یک مدیر سیاسی است، این روزها به بیعت با محمدباقر قالیباف رفته است و سعی دارد با ارتباطات سیاسی خود، ستاد قالیباف را برای سپردن کمیته نفت به خودش متقاعد کند.

او چند روز پیش تعدادی از مدیران و بازنشستگان نفتی را دور هم جمع کرده و خودش با قرار گرفتن در راس جلسه، به دنبال بسیج کردن عده ای نفتی برای همکاری با ستاد محمدباقر قالیباف است.

ضیغمی و ستاد قالیباف - میز نفت

هنوز مشخص نیست ستاد قالیباف چه همکاری با او داشته و دارد اما در صورت ورود ضیغمی و تیمش به ستاد قالیباف، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری باید قید کسب رای نفتی ها را بزند چراکه از نظر کارکنان نفت، وضعیت فعلی صنعت نفت نتیجه فعالیت ضیغمی و تیمش در ستاد حجت الاسلام رئیسی و کابینه اوست.

تیمی که او در کمیته نفت رئیسی به کار گرفته بود، اغلب صاحب سمت های مهمی شدند؛ از معاونت وزیر گرفته تا مدیریت های ستادی و عملیاتی صنعت نفت و با همین چینش ها، اوضاع نفت به سمتی رفت که بسیاری آرزوی دوران زنگنه را کردند.
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۷
کد مطلب: 38167
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ضیغمی و بیات علت بدبختی در نفت هستند متاسفانه عده ای متوجه نیستند ....
شاغلام
United States
نمیدونم چرا آقای ضیغمی و امثالهم شرکت نفت را بدهکار به خود میدانند و تصور میکنند شرکت نفت بدون حضور آنها راه بجایی نخواهد برد. چرا این افراد بازنشسته نمیشوند؟ تصور میکنم در زمان دولت سیزدهم، ایشان ۴ حکم از آقای اوجی دریافت کرد. آیا واقعا در مملکت اینقدر قحط الرجال است و یا قرار است آقازاده ها صاحب مناصبی شوند؟ خوب الان که ماشاءالله در ۱۵ سال گذشته صاحب منصب بوده اند. هیچکس هم عملکرد خاصی از آنها نه دیده و نه انتظارش را داشته است. ولی جناب آقای ضیغمی وضعیت امروز نفت، حاصل عملکرد شما و امثال شماست. لطفا کمی بخود استراحت بدهید.