۱
کارکنان نفت به جنگ سعید جلیلی می روند؟

جلیلی؛ بانی وضعیت اسفناک صنعت نفت

میز نفت – وضعیت اسفناک در وزارت نفت و استفاده از مدیران ضعیف در این وزارتخانه، موجب شده تا بدنه صنعت نفت نسبت به پیروزی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری موضع منفی داشته باشند.
سعید جلیلی | میز نفت
سعید جلیلی | میز نفت
به گزارش میز نفت، یکی از بزرگترین انتقادهای وارده به صنعت نفت در دولت سیزدهم بکارگیری افراد ضعیف در مدیریت های کلان و خرد نفت است؛ مثال های بسیاری برای این اتفاق تلخ وجود دارد.

از علی مددی معاون منابع انسانی وزارت نفت که یک مدیر ساده در یک منطقه دور افتاده بود تا احمد اسدزاده معاون بین الملل وزارت نفت که یک منشی ساده در شورای عالی امنیت ملی بود.

جدای از مدیران ارشد نفت، مدیران میانی و عملیاتی شرکت های زیرمجموعه به ویژه شرکت ملی نفت شگفتی بسیاری را در میان کارکنان به وجود آورده به طوری که حتی نیروهای اصولگرای نفت از وضعیت فعلی در نفت سرخورده باشند.

اما بانیان وضعیت موجود از چه طیفی هستند؟ تفکرات جبهه پایداری و در راس آن، سعید جلیلی نیروهای وابسته به خود را در صنعت نفت چیده است و کمتر کسی از این موضوع خبر دارد اما شبکه او در صنعت نفت، خروجی وحشتناکی را در نفت ایجاد کرده است.

همین موضوع، موجب شده تا بسیاری از کارکنان صنعت نقت عزم خود را جزم کرده تا با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به وضعیت فعلی پایان دهند؛ موضوعی که نگرانی های را در ستاد انتخاباتی جلیلی ایجاد کند.
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 38104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *