۰
معرفی کتاب تخصصی در بخش بالادستی نفت

انتشار کتاب جداسازی و کنترل‌جامدات در حفاری

کتاب جداسازی و کنترل جامدات در حفاری چاه‌های نفت و گاز (Separation and Solids Control in Oil and Gas Well Drilling) اثر دکتر محمدامین دانشفر در شرکت بین المللی حفاری (DCI) منتشر شد.
کتاب جداسازی و کنترل جامدات در حفاری چاه‌های نفت و گاز - عصر نفت
کتاب جداسازی و کنترل جامدات در حفاری چاه‌های نفت و گاز - عصر نفت
به گزارش ميزنفت ،  این کتاب که از جدیدترین کتاب‌های منتشر شده سرویس سیالات حفاری و کنترل جامدات (Drilling Fluids&Solids Control) دکل‌های حفر چاه‌های نفت و گاز است، در پنج فصل مشتمل بر کلیات سیال حفاری٬ اهداف کنترل جامدات در مدیریت پسماند حفاری، مبانی لرزاننده‌ها٬ تجهیزات کنترل جامدات و آب‌زدایی جامدات سامان یافته است.

این اثر در ۳۰۰ صفحه به بازار کتاب عرضه شده و  قابل استفاده دانشجویان مهندسی نفت٬ مهندسی شیمی و  فعالان صنعت حفاری نفت و گاز است.

دکتر محمدامین دانشفر؛ نویسنده کتاب یادشده، مدرس دانشگاه٬ فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و برای دریافت مدرک دکترای مهندسی شیمی در حال تحصیل است. وی هم‌اکنون در بخش معاونت خدمات فنی حفاری شرکت حفاری بین‌المللی (DCI) از گروه توسعه پترو ایران مشغول به کار و فعالیت است.

فعالیت اصلی شرکت پترو ایران، در حوزه توسعه میدان‌های نفت و گاز در بخش فراساحل تعریف شده است.

متقاضیان و علاقه‌مندان به تهیه کتاب جداسازی و کنترل جامدات در حفاری چاه‌های نفت و گاز، می‌توانند این کتاب را از طریق تماس با شماره ۰۹۳۳۱۸۸۱۴۶۶ سفارش دهند و تهیه کنند.
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 16614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *