۰
۲

انتقاد تند زنگنه از NPC

رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشمی در حال دریافت لوح تقدیر - عصر نفت
رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشمی در حال دریافت لوح تقدیر - عصر نفت
ميزنفت/ شب گذشته  هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت نفت برگزار شد که صحبت های تند وزیر نفت درباره روابط عمومی ها بویژه روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی حاشیه های جالبی را به همراه داشت. ماجرا از این قرار بود که یکی از خبرگزاری ها خبری را در باره نرخ خوراک پتروشیمی ها منتشر می کند و وزیر نفت طی تماسی با مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از وی می خواهد بسرعت پاسخ این خبر را با جوابیه ای بدهد. تاکید وزیر نفت برای اجرای «آنی» این دستور با بی توجهی این شرکت مواجه می شود و ۲۴ ساعت بعد٬ به خبر مورد اشاره وزیر نفت پاسخ داده می شود.

 بیژن نامدار زنگنه دیشب با بازگو کردن این موضوع ٬ آنرا یکی از مصادیق ضعف کار روابط عمومی ها دانست و تاکید کردك روابط عمومی ها باید نسبت به هر خبر دروغ و کذبی حساس باشند و بسرعت تکذیبیه صادر کنند. با این وجود روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از وزیر نفت لوح تقدیر دریافت کرد تا مشخص نشود دلیل دریافت این لوح چه بوده است!
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 15475
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ژنرال فرسوده
Germany
عجب ! قبلا" که می گفتید "ما موظف نیستیم جواب این خبرنگاران رو بدهیم " ! حالا چی شده سیاست عوض شده ؟!! راستی یک لطفی بفرمایید در خصوص کرسنت هم بجای امنیتی کردن موضوع و خفه کردن مطبوعات مستقل ، اجازه بفرمایید همان روبط عمومی های اکتیو ! جواب درست درمانی بدهند نه اینکه وزارت ارشاد نامه محرمانه بزند که اظهارنظر در مورد کرسنت ممنوع ! شتر سواری دولا دولا نمیشه . در مورد قراردادهای IPC هم بفرمایید همان روابط عمومی های فرز و چالاک ، امکان بررسی های تخصصی را در مورد این قراردادها ایجاد کنند نه اینکه به زیرمجموعه تان بگویید حق مصاحبه ندارند !!!!! دم خروس خیلی بیرون زده گروهبان دوم رشته عمران نفت
Iran, Islamic Republic of
وزیر نفت گفت: ما قوی و برحق هستیم و بهترین خدمات را به کارمندان ما می دهیم برای همین است همه به نفت حسودی می کنند قبول نداری از 118 سوال کنید.