۰
بازی پنهان لوک اویل با نفت ایران

مقصد 6 نفتکش ایران کجاست؟

یک منبع آگاه در بخش نفت ایران گفت ایران پس از لغو تحریمها در این ماه به طرف افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت خام خود پیش می رود و عملا شش نفتکش بزرگ نفت خام بیشتری به اروپا و آسیا فروخته است.
نفتکش - عصر نفت
نفتکش - عصر نفت
به گزارش ميزنفت به نقل از رویترز٬ این منبع آگاه از روند صادرات نفت ایران گفت سه نفتکش بزرگ با مقادیر بیشتری نفت خام به مشتریهای اروپایی و سه نفتکش دیگر به مشتریان آسیایی برای تحویل در ماه فوریه فروخته شده است.

برخی منابع تجاری گفتند به نظر می رسد شرکت نفت «لیتاسکو» شاخه تجاری «لوک اویل» روسیه اولین مشتری اروپایی ایران از زمان لغو تحریمها بوده است.

شرکت «لیتاسکو» سوئیس یک میلیون بشکه نفت خام سبک ایران را برای پالایشگاه «پتروتل» وابسته به لوک اویل در رومانی تحویل خواهد گرفت که این نفت پنجم فوریه در بندر جزیره خارک ایران بارگیری می شود.

این منبع ایرانی گفت :« ایران تولید نفت خام خود را دست کم 500 هزار بشکه در روز افزایش داده است و بازار در چند روز آینده شاهد آن خواهد بود.»

وی افزود :« سه قرارداد دیگر وجود دارد که به صورت نهایی با مشتریهای اروپایی امضا شده است ، ایران همچنین مذاکراتی را با مشتریهای سنتی خود در آسیا به ویژه هند انجام می دهد.»

وی اضافه کرد تا پایان مارس یا اوایل آوریل ایران ترکیب جدیدی از نفت خام سنگین ارائه خواهد کرد تا مشتری های بیشتری جذب کند.
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 11775
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *