۰
سی ان ان:

نفت ایران عامل سقوط بورس های جهان

ادامه سقوط بهای نفت و ورود قریب الوقوع نفت بیشتر از ایران به بازار، از علل سقوط شاخص های بورس است. در واقع نگرانی سرمایه گذاران از وضع بازار نفت تاثیر قابل ملاحظه ای بر شاخص ها دارد. علت اصلی سقوط بهای نفت اشباع بازار نفت و عرضه بیش از حد نفت است.
نفت ایران عامل سقوط بورس های جهان
به گزارش ميزنفت به نقل از سی ان ان ، شاخصهای بورس در بازارهای مالی آسیا و دیگر مناطق جهان همچنان روند کاهشی را طی می کنند.

به باور بسیاری از کارشناسان ادامه سقوط بهای نفت در بازارهای جهانی یکی از مهمترین علل کاهش شاخص های بازارهای مالی است. با وجود اینکه در برخی موارد کاهش شاخص ها کندتر بوده و برخی از شاخص ها رشد جزئی داشته اند، اما روند کلی، کاهشی بوده است.

در واقع نگرانی سرمایه گذاران از وضع بازار نفت تاثیر قابل ملاحظه ای بر شاخص ها دارد. علت اصلی سقوط بهای نفت اشباع بازار نفت و عرضه بیش از حد نفت است. به ویژه اینکه قرار است ایران در هفته ها و ماههای آینده صادرات نفت خود را که در نتیجه تحریم ها کاهش قابل ملاحظه ای پیدا کرده بود، افزایش دهد و این خود می تواند وضع بازار نفت را حتی بدتر از این کند و باعث سقوط بیشتر بهای نفت شود.

این هفته سازمان بین المللی انرژی اعلام کرد جهان در نفت غرق می شود و این کاملا گویای اشباع بیش از حد بازار و نگرانی دست اندرکاران بازار نفت است
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 11632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *